ФУНКЦІЇ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Зміст роботи класного
керівника має характер різнопланової творчості особистісно-розвивальної взаємодії, в якій реалізуються мета, цілі й
завдання виховної роботи, мотиви діяльності суб'єктів і принципи виховання.
Більш узагальнено функції класного керівника можна
визначити так:
•
діагностична (проведення
аналізу виховної роботи, діагностика рівня розвитку колективу, між-
особистісних стосунків, мотивів діяльності учнів, умов сімейного виховання,
джерела позитивного та
негативного впливу на учнів);
•
організаторська (полягає в
наданні необхідної допомоги органам учнівського самоврядування,
творчим групам, радам справ в організації життєдіяльності класу, залучення
учнів до різноманітних
видів
діяльності); - прогностична
(класний керівник прогнозує розвиток учнів, дитячого колективу, визначає
стратегію виховної роботи з ними);
•
конструктивна (передбачає
відбір видів і змісту виховної роботи, її форм, технологій виховного
процесу, планування виховної роботи);
•
комунікативна (сприяє створенню доброзичливого мікроклімату у класі, що впливає на підви
щення статусу окремих членів колективу і
забезпечує позитивні зміни в міжособистісних стосунках);
•
організаційно-координаційна (класний
керівник сприяє залученню громадськості, батьків до ви
ховання дітей, до спільних з ними творчих справ, до ділових та особистісних
контактів, зосереджує
інформацію щодо виховного впливу різних установ, організацій, налагоджує
контакти між ними).
|